عدم حضور علی اسدی پور در تیم خوزستان
wrestling-gotvand
کشتی گتوند

مسابقات انتخابی مجدد نفرات دعوت شده در اردوی فرنگی نوجوانان خوزستان برای مسابقات کشوری روز جمعه 1391/10/29 در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار شد که علی اسدی پور تنها نماینده شهرستان گتوند در این اردو با شکست برابر حریف خود از شهرستان شوش نتوانست به عضویت تیم خوزستان درآید.



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت2:23---3 بهمن 1391
سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری.
منم یه سایت مرجع طنز و سرگرمی دارم.کلی مطلب خنده دار دارم.به سایت منم بیا.آدرس:
http://www.trollian.ir
راستی هر روز به سایت من سر بزن چون هر روز با مطالب جدید آپدیت هستم.
بیا که منتظرتم.


رضا
ساعت16:42---1 بهمن 1391
چرا لینک شدید شما هم منو لینک کنید نظر هم بدید


رضا
ساعت16:38---1 بهمن 1391
لینک نمی شید ببخشید

رضا
ساعت16:36---1 بهمن 1391
لطفا وبلاگم رو بانام رئال مادرید لینک کنید من لینکتون کردم

rmadrid2013.blogfa.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها